Inici

Excursió Santa Bàrbara

Ben entrats al mes de maig s'acosta l'excursió de Santa Bàrbara, però n'hi ha que sembla que no se'n recorden... Per tots aquests que us falla la memòria, no us perdeu aquesta oportunitat per curar-vos!

Convo Sta Barbara foto

Sopar del 60è aniversari

Ja tenim aquí el primer acte del 60è aniversari!!

Si voleu més informació feu click a la imatge de sota:

cartell60e

Els ràngers i noies guies us posem al dia

Intens és una paraula que defineix perfectament aquest primer trimestre! A la festa del pas vam engegar motors, però on realment se’ns va despertar la bèstia que portem dins els ràngers i noies guies va ser al primer cau. Sí, sí, aquell dia que quatre divinitats vestides de taronja es van reunir al purgatori de la plaça de la llevadora. Aquell dia vam saber la nostra primera reencarnació que corresponia a l'animal que més ens identificava.

Poc temps ens va caldre per adonar-nos que el zoo no era el lloc on volíem viure, així que el següent dissabte ens vam reunir a la plaça del remei per escapar-nos. Vam fer camí cap a Sant Gregori passant pel cim de Puig d’Afrou. Vam poder explorar el medi natural més proper i discutir sobre altres hàbitats on podíem instal·lar la nostra societat animal. També ens vam adonar dels problemes mediambientals que hi ha fora del zoo i de les actituds que el perjudiquen.

foto grup Puigdafrou

La següent excursió va ser a Vidreres, on vam conèixer la nova reencarnació. Ens vam reencarnar en persones desafavorides (refugiats, desnonats, sense papers i pobresa energètica) i vam reflexionar sobre les seves realitats i què podem fer nosaltres per ajudar-los. També aprofitant que era la festa petita de Vidreres l’endemà ens vam afegir a la caminada del castell de Sant Iscle.

vidreresguai

Unes setmanes després ens trobàvem dins d’un bus anant d’excursió a un lloc sorpresa. Però abans vam fer parada a Girona on un activista ambiental ens va explicar quines problemàtiques ambientals hi ha al nostre entorn i també ens va animar a posar-hi el nostre granet de sorra. Després d’això vam agafar el tren per arribar a la destinació secreta, Figueres. Allà dues noies del cau de Sant Pere ens van explicar el seu projecte de Truc: anar al desert del Sàhara a un poblat de refugiats saharauis i muntar un espai perquè infants i joves participessin de la comunitat, generant-hi algun tipus de servei.

figueresesmorzar

Seguidament van arribar les festes nadalenques, i vam aprofitar-ho per fer un sopar de Nadal i quedar-nos a dormir al cau. També per aquestes dates va arribar la nova reencarnació: orgànuls cel·lulars (ribosomes, mitocondris, nuclis...). Tot de noms estranys però imprescindibles pel bon funcionament d’una cèl·lula. Agrupats d’una forma particular formàvem les patrulles: una neurona, una fibra muscular, un leucòcit i una cèl·lula cardíaca.

figueresarbrenadal                            vidrerestren

Un mes després, amb la tornada a l’escola ens vam aventurar a fer una petita setmana del cigró, és a dir, a conviure tots junts al cau sense deixar de fer les nostres responsabilitats, anar a l’escola i totes les extraescolars habituals. Van ser uns dies molt positius perquè ens havíem de fer els entrepans per dur-nos a l’escola, rentar les carmanyoles i netejar les habitacions. També vam aprofitar la setmana del cigró per engegar el projecte d’aquest curs, que estem tots molt motivats!!

final cigro

Això és tot per avui, estem a l’espera de viure noves aventures que ben aviat us explicarem!

Reunió 60è aniversari

Des de l'agrupament us fem arribar aquest esdeveniment per informar-vos de la reunió que tindrà lloc el proper divendres 25 de novembre a les 20:30 a la sala Fontbernat.

Com bé deureu saber aquest any l'AEIG Sant Miquel fa seixanta anys i és per això que s'estan organitzant una sèrie d'actes per celebrar-ho però per tal de que tot surti bé necessitem col·laboradors i es per això que hem convocat una reunió per explicar-vos el que tenim previst i perquè pugeu dir-hi la vostra i sentir-vos vostre aquest aniversari.

Així doncs, tots els que tingueu ganes de posar els vostre granet de sorra en la organització i execució de la celebració del seixantè aniversari us esperem a la reunió!