Aquest cop els mateixos Ràngers i Noies Guia us explicaran com ha acabat el primer trimestre!

No esperem més i deixem que ens ho expliquin!

La Marató de TV3

El dia 17 de desembre de 2017 vam participar activament a la caminada per la Marató. La caminada sortia de la Plaça dels Escoltes i arribava fins a Sant Amanç. La Marató d’aquest any anava sobre les malalties infeccioses.

Els Ràngers i Noies Guia vam aixecar-nos ben d’hora i vam caminar fins a Sant Amanç. Allà, vam preparar caldo i vam tallar taronges. Tan bon punt la gent anava arribant els donàvem caldo i taronges tallades. La tornada a Anglès va ser molt dura per culpa del fred i vam arribar congelats!

Sopar de Nadal

Hola, som els Ràngers i Noies Guia d’Anglès i us explicarem com va anar el sopar de Nadal que vam celebrar el passat dia 26 de desembre. El dia de Sant Esteve ens vam reunir al nostre cau a les 20:30 per dur a terme el sopar que tant havíem esperat. Uns dies abans els caps ens havien donat les indicacions sobre les disfresses, la temàtica era el Nadal. Vam fer un sopar boig que vol dir que tenim unes accions assignades normalment poc habituals de trobar en un sopar quotidià. Vam sopar escudella ja que és el plat típic de Nadal. Creiem que va anar molt bé ja que ens ho vam passar súper bé.

Desfilada de disfresses

El 26 de desembre els RINGS vam venir disfressats de moltes coses diferents com per exemple un regal, una bola de l’arbre de Nadal…
Cap al vespre els caps es van convertir en jurats i els ring’s es van començar a disfressar.

Un cop preparats vam fer una desfilada per les escales del cau, quan arribàvem a baix havíem de fer un “pase” de models i el jurat (caps) ens puntuaven segons l’originalitat, els colors, el “currasso”, etc…

Un cop el jurat va tenir el veredicte final es van repartir els 9 premis acordats prèviament. Hi va haver torró per tothom!

Excursió a Planoles

L’excursió a Planoles va ser la nostra primera excursió. Després de passar una nit al cau vam agafar un autocar que ens va portar fins a Planoles. Quan vam arribar a l’alberg feia molt de fred. També hi havia un altre cau. Vam triar les habitacions i vam fer una activitat de reflexionar. Llavors vam dinar.

A la tarda vam anar al poble de Planoles i vam fer activitats allà, una d’elles era la descoberta del poble i la seva gent.

Quan vam arribar altre cop a l’alberg es va posar a nevar, vam fer una activitat que consistia en trobar papers pels voltants de l’alberg i classificar-los segons la seva categoria. Vam sopar macarrons i el joc de nit va ser el cercle. El bona nit consistia en enviar una carta al nostre Jo del futur. L’endemà ens vam llevar, vam fer un bon esmorzar i després de jugar una mica vam anar cap a l’estació de Planoles a buscar el bus.

Ja veieu que els R/NG no hem parat i no pretenem fer-ho aquest segon trimestre! Estigueu ben atents i atentes i seguiu-nos!